Klachten

Klachten

Hoe kan ik een klacht indienen?

Indien u een klacht heeft over onze producten of onze service, kunt u contact met ons opnemen. Wij zijn elke dag bereikbaar van 09:00 tot 17:00 uur via telefoonnummer +31 (0) 619969835 of via borrel@borrelfriends.nl. Wij zullen u binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie geven.

Mocht u als consument niet akkoord gaan met de oplossing of komen we er samen niet uit, dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR-platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/). Zowel consumenten als zakelijke klanten kunnen, indien zij niet tevreden zijn over de afhandeling van de klacht, de klacht tevens ter bemiddeling voorleggen aan WebwinkelKeur  - voor consumenten via www.webwinkelkeur.nl.

Heeft u het vermoeden dat de door u bestelde wijn een fout vertoont?

Helaas kan het voorkomen dat een fles wijn een fout bevat, zoals kurk. Indien u hiervan overtuigd bent, kunt u dit te allen tijde aan ons doorgeven via borrel@borrelfriends.nl. Om in aanmerking te komen voor creditering, dient de fles bij retourzending minimaal ¾ vol te zijn en dient u de factuur mee te sturen naar het volgende adres:

Borrelfriends t.a.v. klachten
Van Lennepstraat 19 2951 TK Alblasserdam

Wijnen die door te lange bewaring of uitdroging slecht zijn geworden, vallen niet onder dit beleid en kunnen niet worden vergoed. Wees daarom zorgvuldig met de bewaarplek van uw wijnen, aangezien deze de kwaliteit van uw wijn kan beïnvloeden.

De kosten van de retourzending worden niet vergoed, tenzij u een gegrond beroep doet op proefgarantie. Voor meer informatie over onze proefgarantie verwijzen wij u naar onze website. Indien u niet tevreden bent met de afhandeling van uw klacht, kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie:

(hoofdvestiging + postadres)
WebwinkelKeur
Moutlaan 32
7523 MD Enschede

Vragen/contact:

E-mail: info@webwinkelkeur.nl

U kunt uw klacht ook voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR-platform.

 

Besteld oogstjaar

We streven ernaar om wijnen van het aangeboden oogstjaar te leveren. In sommige gevallen kan het echter voorkomen dat we een opvolgend oogstjaar leveren wanneer het oorspronkelijke jaar niet meer beschikbaar is. Wij zullen echter nooit wijnen versturen die ouder zijn dan wat u oorspronkelijk bestelde. Hoewel we dagelijks onze informatie controleren en ons best doen om dit te voorkomen, kan het voorkomen dat ons brede assortiment aan wijnen nog niet is bijgewerkt naar het nieuwe jaar. De vermelde oogstjaren in onze webshop zijn daarom onder voorbehoud. Als u er zeker van wilt zijn dat u het gewenste oogstjaar ontvangt, neem dan contact op met onze klantenservice. We helpen u graag persoonlijk en controleren het oogstjaar nogmaals voor u.