Klantenservice

Bestelling en levering
Proefgarantie
Betalen
Zakelijke bestelling
Horeca
Bestelling en levering
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Wij vermelden bij elk artikel een indicatieve levertijd. Veel van onze artikelen worden binnen één dag geleverd als u op werkdagen vóór 17:00 uur bestelt, maar sommige artikelen binnen twee tot drie werkdagen. Mocht er sprake zijn van een afwijkende levertijd, dan wordt u hier zo snel mogelijk van op de hoogte gebracht. Wanneer u meerdere artikelen in één keer heeft besteld, laten wij deze doorgaans gelijktijdig bij u bezorgen. De levertijd van de hele bestelling is daarom gelijk aan die van het artikel met de langste levertijd.
Welke bezorgopties zijn er beschikbaar?
Bij standaardlevering wordt uw bestelling gratis thuisbezorgd door PostNL wanneer u voor €49,99,- of meer bestelt. Bestelt u voor minder dan €49,99,- dan bedragen de verzendkosten €7,95.
Wanneer ontvang ik mijn Track & Trace-code?
Al onze bestellingen worden voorzien van een Track & Trace-code, die u per e-mail ontvangt zodra de bestelling is verzonden.
Wat gebeurt er met mijn pakket als ik niet thuis ben?
Wanneer u niet thuis bent tijdens de bezorgpoging, wordt uw pakket automatisch naar een PostNL-punt bij u in de buurt gebracht. Vanwege de verplichte leeftijdscontrole bij de bezorging is het helaas niet mogelijk om uw bestelling bij de buren te laten afleveren.
Hoe plaats ik een bestelling bij Borrelfriends?
Bij Borrelfriends bestelt u eenvoudig online in de volgende stappen:
1. Voeg uw artikelen toe aan uw winkelmandje
Zoek eerst de producten die u wilt kopen. Klik vervolgens op de bestelknop: In winkelwagen. U kunt nu verder winkelen of doorgaan met het afronden van uw bestelling.
2. Controleer (Stap 1 in het winkelmandje)
Controleer uw winkelmandje op de producten die u heeft besteld. Hier ziet u nogmaals hoeveel werkdagen levertijd uw gekozen producten hebben. Vervolgens kunt u doorgaan naar stap 2 in het bestelproces.
3. Inloggen (Stap 2 in het winkelmandje)
Nu kunt u inloggen of een nieuw account aanmaken. U kunt ook als gast uw bestelling afronden.
4. Kies verzend- en betaalmethode (Stap 3 in het winkelmandje)
Hier kiest u zowel de gewenste verzendmethode als betaalmethode.
5. Controleren en betalen (Stap 4 in het winkelmandje)
Controleer nogmaals uw bestelling en lees de algemene voorwaarden. Ook bevestigt u hier dat u 18 jaar of ouder bent. Nadat u uw bestelling heeft afgerond, wordt u doorgeleid naar onze betaalprovider.
6. Genieten maar!
Uw bestelling is succesvol afgerond. Het enige wat u nog hoeft te doen, is wachten en te genieten van uw producten.
Proefgarantie
Welke voorwaarden gelden voor het terugsturen onder de proefgarantie?
- U heeft minimaal 6 flessen van dezelfde soort wijn gekocht. Met uitzondering van de aangebroken fles, stuurt u de rest terug. Alle overige flessen worden dan vergoed tegen aanschafwaarde d.m.v. een waardebon.
- De wijn dient teruggestuurd te worden in de originele verzenddoos waarin u uw wijn ook ontvangen heeft.
- De proefgarantie is geldig binnen 45 dagen na levering.
- Voordat u uw wijn terugstuurt, neemt u telefonisch contact op met onze klantenservice.
Wat houdt proefgarantie in?
Bij Jovino Import geldt standaard een proefgarantie van 45 dagen. Naast de 30 dagen bedenktijd heeft u dus ook nog een proefgarantie. Dit betekent dat u uw wijn kunt terugsturen wanneer u minimaal zes flessen van dezelfde wijn heeft besteld. Door onze geklimatiseerde opslag zijn wij zeker van de kwaliteit. Toch kan het zijn dat u de wijn anders ervaart dan door ons omschreven, want natuurlijk, smaak is iets subjectiefs. Wanneer u ervoor kiest om uw overige wijn terug te sturen, krijgt u een tegoedbon waarmee u in onze webshop een andere wijn kunt uitkiezen die wel bij u past. De proefgarantie is een toevoeging op het herroepingsrecht en doet niets af aan de hieronder genoemde wettelijke garantie die voor alle producten geldt.
Wat geldt er met betrekking tot de wettelijke garantie?
Ook staan wij in voor de wettelijke garantie die geldt voor alle artikelen die je bij ons koopt. Voldoen ze niet aan je verwachting? Dan gaan we daar iets aan doen. Neem daarvoor contact met ons op. De wettelijke garantie houdt in dat een product moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Naast de wettelijke garantie geldt voor bepaalde artikelen de fabrieksgarantie. Een fabrieksgarantie is een garantie die wordt gegeven door de fabrikant. De voorwaarden en garantieduur zijn afhankelijk van de fabrikant.
Betalen
Van welke betaalmethoden kan ik gebruikmaken bij Jovino Import?
Bij Borrelfriends kunt u betalen met iDEAL, Bancontact, creditcard, PayPal of Apple Pay. U kiest de betaalwijze die u het prettigst vindt.
Zijn alle prijzen in de webshop inclusief btw?
Ja, alle prijzen die vermeld staan in onze webshop zijn inclusief btw.
Zakelijke bestelling
Wilt u een bestelling plaatsen namens een bedrijf?
Wij staan u graag te woord voor zakelijke bestellingen. U kunt telefonisch of per e-mail contact met ons opnemen om de mogelijkheden te bespreken. Als zakelijke klant kunt u profiteren van op maat gemaakte offertes, offline bestellingen, bestellen op factuur. Daarnaast maken we met u een afspraak om langs te komen indien gewenst.
Horeca
Bestelt u namens een horecaonderneming?
Bent u werkzaam in de horeca, zoals een eetcafé, bistro of restaurant, en zoekt u een betrouwbare partner voor het samenstellen van uw wijnkaart? Dan nodigen wij u uit om contact met ons op te nemen via borrel@borrelfriends.nl.
Voordelen voor de horeca:
- Op maat gemaakte offertes
- Snelle service
- Persoonlijke aandacht